Ce nu a auzit România – Shopping Campaign by Google

Poate că stăm prost la capitolul industrie, infrastructură, educație, sănătate…dar rupem la capitolul conexiune pe internet. Noi și incă 2-3 țări avem net prin fibră optică aproape în orice birt, ca să nu mai vorbesc că și Ghiță Ciobanul stă pe facebook din vârful muntelui, la stână.

Și pe chestia asta, tot nu putem să ne promovăm produsele online așa cum ar trebui. De parcă nu se cumpără în România de pe net într-o demență continuă, mai ales de Sărbători…sau de parcă românul nu deține (aproape) ultimile tendințe în materie de smartphone-uri sau alte gadget-uri care să le pui pe masă când stai la cafea.

De ce zic că nu ne putem promova produsele online? Pentru că Google face discriminări. Dacă ești din România nu poți face un Shopping Campaign targetat pe produsele tale. Adică, dacă ai magazin online, și vrei să îți apară în Google fiecare produs în parte cu poză și feed, NU POȚI.

rom

Să zicem că eu am un magazin online de biciclete. Tu, cel care vrei să îți cumperi o biclă cauți pe net să te orientezi după prețuri. Eu, cel din România, voi fi afișat de Google (dacă platesc, bineînțeles) cam așa:

bicla1În schimb, alte țări “occidentale”, la cuvâtul cheie “bicycle” afișeazăprodusele din cadrul magazinelor online existente acolo, umplându-ți displayu’ cu bicle…cam așa:

bicla2

Acum, ne jucăm un pic de-a observă diferența. Eu una, văd ceva diferențe…Iar ca să fac diferența, mai pun o întrebare: Google Romania, ce mai faci? Probabil că numărul de 5000 de site-uri de e-commerce din România cu script de coș de cumpărături nu este destul de convingător pentru Google.  pam-pam

bugzy

 



Lasă un răspuns