A little something for them, a bigger something for you

Iată că s-a mai terminat un Festival şi s-au mai acordat nişte premii…s-au mai ţinut speech-uri plictisitoare şi liste de mulţumiri. Stai, vorbesc despre Festivalul de la Cannes Lions, cel mai mare festival din industria creativă, aşa că uită tot ce ştii până acum despre festivaluri. Acesta e diferit.

Pe langă categoriile existente deja, anul acesta au lansat noi categorii: Product design, Innovation Lions, sau Digital. Inainte aceste segmente nu au avut loc să „strălucească” aşa cum au facut-o anul acesta prin platforme special dedicate lor. Astfel, participanţii s-au putut exprima şi în aceste domenii înscriindu-şi prezentări la care s-a alocat mai mult spaţiu în program pentru că digitalul ocupă mai mult spaţiu chiar şi în vieţile noastre.

Exprimarea creativităţii este celebrată prin acordarea premiilor Lions, şi ce altă mândrie mai mare decât un Grand Prix la Cannes Lions?  Pentru Harvey Nichols şi Adam & Eve DDB London unul nu este de ajuns. Campania de Crăciun „Sorry, I spent it on myself” primeşte două Grand Prix la secţiunea PRESS şi PROMO & ACTIVATION.

Campania este absolut savuroasă iar spotul este foarte realist în care actorii disimulează foarte bine momentul când se aşteaptă la cadouri mai scumpe din partea celor dragi, în perioada sărbătorilor.  Este perioada aceea a anului când trebuie să cumperi cadouri celor dragi dar nu poţi renunţa la tine, urmând o luptă crâncenă între conştiinţă, egoism şi portofel :). Conceptul este întregit prin lansarea pe piaţă a unor obiecte promoţionale ieftine dar cu un mesaj disculpativ „Sorry I’ve spent all on myself” şi un ambalaj atrăgător.  Tu cum ai reacţiona dacă iubitul/iubita ta ţi-ar da cadou de Crăciun un set de…scobitori? Imaginile de mai jos demolează zicala cum că „Gestul contează”.

Sub privirile vesele ale familiei în timp ce deschizi cadoul şi suprinderea neplăcută la vederea lui, nu mai poţi să spui decât „o, este de la Harvey Nichols” deşi în sinea ta gândeşti cine naiba e Harvey Nichols. Momente grele pentru cei dragi, dar minunate pentru tine şi Harvey. Până la urmă fiecare rămâne cu ceva: tu cu un cadou mult dorit  şi Harvey cu două Grand Prix 🙂

harvey

Agenţie: adam&eveDDB, London
Compania Producătoare: Outsider London
Grand Prix in Film

Photo Credits: www.iqads.ro

 

 



Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.