Becks vs Absolut Vodka.O ambiţie de packaging

Deunăzi am dat peste un articol în care se prezenta noul ambalaj al sticlei Absolut Vodka pentru gama flavours.

Vizualul te loveşte cu multă culoare şi densitate, ce te îmbie, evident, să încerci produsele lor. Aşadar, designerii şi-au pus în aplicare măiestria suedeză şi au creat layout-uri estetice şi trendy cu ustensile tradiţionale. Au dat la o parte computerele sau tabletele şi au transmis vibraţia fiecărei arome pe foaie, cu tuşuri de pensulă ce explodează în culoare. Ce a ieşit e un frumos material vizual cu iz hand made şi exotic. Gândindu-mă la proiectul lor,  Becks mi-a venit în minte…şi nu ca prin minune ci ca prin aproape un deja-vu. Pe acelaşi şablon, Becks a încercat să comunice o reînnoire, ce-i drept, nu a printului pe sticlă, ci a etichetei de pe sticlă, făcând apel tot la latura artistică ce descătuşează exprimarea vizuală. Ce a ieşit? O campanie mai interactivă în care artişti precum M.I.ASeeedFreegums şi Bert Rodriguez au creat etichete speciale sub genericul: Vezi dincolo de etichetă! urmând ca mai departe şi consumatorii Becks să creeze şi să îşi încarce opera pe site-ul Becks.ro. Cât de tare e să zici: „Uite bă, eticheta asta e făcută de mine”.

post 2

Ce au făcut cei de la Absolut a fost să organizeze un workshop cu uşile inchise pentru redesign, pentru care aplaud livrabilul. Ce au făcut cei de la Becks a fost să implice consumatorul în acelaşi proces şi să îl facă să se simtă cu adevărat complice la packaging. În cazul ăsta aplaud ..tot. Cheers!

Photo Credits:

stocklogos.com

www.becks.ro



Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.