Guerilla Marketing sau duelul cafenelelor din București

Trebuie să recunosc că faza asta chiar mi-a plăcut, mai ales că a devenit virală pe internet într-un timp foarte scurt.

Din categoria cum să ai impact maxim cu buget minim, cei de la 5 to go (un lanț de cafenele) se iau în gură cu Starbucks, într-un mod deștept și funny.

De câteva zile, Starbucks a montat un banner pe clădire în care anunță o promoție cum că în fiecare luni un caffe latte este 5 lei.

Ca replică, lanțul de cafenele 5 to Go montează un banner sub Starbucks (care a stat pe clădire doar o zi) în care anunță că la ei majoritatea produselor sunt 5 lei #nudoarluni.

5 to Go practică sistemul fixed price, deci și-au clădit notorietate pe spatele celor de la Starbucks și acest guerilla marketing li s-a potrivit ca o mănușă.

Well done, 5 to Go!

 

 

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.