Mona e cea mai folosită fată

….în publicitate. Cum care Mona?  #Mona lisa a.k.a #Gioconda.  Da, gagica misterioasă a lui Leonardo da Vinci, pe care din orice unghi ai privi-o, ochii ei parcă te urmăresc mereu.

Aşa ca de vineri, propun o treabă foarte light bazată mai mult pe observaţie decât pe vreo gândire. Pentru că la sfârşitul unei săptămâni în care şeful a fost supărat sau soacra enervantă, nu vrei decât să te arunci în pat şi să butonezi telecomanda în neştire,  ia şi te uită la cele mai inopinate ipostaze ale Giocondei.

Eu nu pricep ce păcate a avut  daVinci dar opera lui a ajuns să vândă orice.  Păi în cazul ăsta pot spune că moşul a fost cel mai tare Director de Creaţie în viaţă şi nu numai, cât şi un foarte bun marketer. Păcat că pe vremea aia nu exista şamponul Pantene, site-uri de matrimoniale, bilete de avion low-cost Pizza Hut sau organizaţii de caritate, că altfel ar fi cerut la toţi drepturile de copyright.

Propun o scurtă delectare cu Mona lisa, aceeaşi de peste 500 de ani, într-o reinventare continuă prin rebranding sau co-branding…după caz.

Mona2

Get ready for something truly Italian”

Mona3

My God, Fance is so cheap these days. There’s no better way to fly. Lufthansa”

Mona4

“Pantene Time Renewal. Restores age-damaged hair.”

Mona 5

„Tumors change life. Not its value.
The medical staff working for Ant looks after 4000 cancer patients every day, in their own homes, for free, and with a qualitative standard equal to that of hospitals. This allows the sufferers to be comfortable in their familiar environment. By preserving the dignity of those who suffer we can defend the value of life”.

online-dating-service

 „Never Single again“ KnowOne.de

monalisa. AUDIthumbnail

“Audi Q7 with Advanced plus package. A masterpiece with much more.”

Monafter1weekUS

„Mona after one week in US”

Photo Credits:

www.schwarzspringer.de

www.adsoftheworld.com

www.adoholik.com

 

1 comments On Mona e cea mai folosită fată

  • Bogdana,

    Hai sa „tzâp” si io cu 2 bani la tine-n pagina.

    Toti criticii ne spun de mult ca asta-i cea mai tare pictura si noi ii credem. You tell a lie enough times, it becomes the truth, no?

    Iei orice are o valoare perceputa, dai cu super-glue pe spate si-o trantesti pe orice vrei sa vinzi, in urmatoarea formula:

    „Masina asta-i cea mai buna, din cauza ca Mona Lisa. Zborurile catre Italia sunt cele mai bune si mai ieftine, pentru ca Mona Lisa a fost pictata in Italia. Pizza asta-i din Italia, deci e cea mai buna pentru ca Mona Lisa. Samponul asta-i cel mai bun, pentru ca-i pentru par. Stii cine mai avea par? Mona Lisa!”

    Si romanii nostri ar avea material sa aplice formula asta, inca mult mai ingenios, daca nu ar fi atat de imputiti si puturosi. Ce turist fraier sau roman care se respecta nu ar cumpara scobitori marca Vlad Tepes sau un dildo sub forma de „Coloana Infinitului” ?

    Macar noi nu am regurgita aceiasi imagine supra-apreciata de zeci de mii de ori.

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.