Ne facem şi noi o aroganţă?

Ce faci atunci când  la un moment dat, (fatidic) intervine rutina şi plictiseala în viaţa de cuplu?  Sunt momentele alea savuroase în care încerci să ai o discuţie cu partenerul/partenera sau pur şi simplu laşi lucrurile să se subînţeleagă.
În orice caz, eu vă doresc să treceţi prin asta! Chiar vă doresc, pentru că sunteţi cititorii mei şi meritaţi aşa ceva.
Cine nu îşi doreşte un impas în cuplu care să fie salvat de o aroganţă ce sparge rutina? Atât pentru el cât şi pentru ea o maşină în viaţa conjugală poate salva monotonia unei relaţii. Iar dacă  ea se plictiseşte, de ce sa nu simtă mai mulţi cai putere sub fustă decât singurul cu care este deja obişnuită?

Spotul exploatează conceptul femeii emancipate, puternice şi bineînţeles good looking, care, în era vitezei, capătă trăsături „masculinizate”.  Dacă până acum eram obişnuiţi să vedem femeia în bucătărie, cu detergenţi de vase sau cu platoul de sanvişuri în mână, de data asta ea este cea care are o confruntare cu bărbatul, cea care se simte plictisită. O abordare destul de  îndrăzneaţă fapt pentru care tind să cred că această reclamă nu ar fi avut o popularitate prea mare în România.

Discuţia dintre cei doi capătă o tentă comico-dramatică, culminând cu prezentarea produsului final, BMW 5 Series.  Băieţii de la KBS+ , agenţia care a făcut spotul, au fost atenţi la detalii şi au mers pe o direcţie bine definită, fapt ce scoate în evidenţă că îşi cunosc targetul foarte bine. Casa luxoasă si cuplul bine îmbracat ne spune că maşina se adresează publicului premium, cu condiţie socială şi ambiţii mari de la viaţă. Aş întinde coarda să spun ca poate fi o satiră la adresa acelor cupluri pline de bani care, pentru a schimba decorul şi priveliştea din faţa curţii, îşi achiziţionează maşini scumpe….dar mai bine mă abţin pentru că e riscant să comunici aşa cu publicul tău, dacă nu au simţul umorului. 🙂 Eu dau ideii nota 8 şi pentru producţia spotului un 10 cu felicitări.

Come clean? Nu îmi este foarte clar USP-ul, dar este posibil să facă o analogie la faptul că şi într-o relaţie you have to come clean până la urmă şi să scoţi amantul din şifonier. De data asta, amantul ei e pe …Diesel.

Aşadar, fetelor, trecem  pe Diesel?



5 Responses

  • N-am putut citi ca ai diacriticele in bold si imi distrag atentia. 🙁

  • Am citit tot. ^_^

    FETELOR! Treceti pe Diesel. 😀

  • De ce crezi ca spot-ul nu ar fi avut o popularitate prea mare in Romania? Sunt de acord ca traim vremuri in care unele femei se pregatesc pentru viitor, nu urmand cursuri si obtinand note cat mai mari la universitati, ci investind banii parintilor in cat mai multe operatii estetice; In acelasi timp cred ca exista multe femei independente in Romania care au demostrat ca pot sa fie buni leaderi in diferite domenii si ca nu au nevoie de un barbat sa le plateasca facturile. Nu ar trebui sa ne pierdem speranta inca, ci din contra ar trebui sa le apreciem pe aceste femei si sa speram ca noile generatii isi vor da seama ca sunt exemplu bun de urmat!!!

Lasă un răspuns la Bogdana Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.