Reclame de entertainment la Super Bowl 2020

A fi american înseamnă a ști să faci entertainment din orice. Nația asta are entertainment-ul în sânge, ei au inventat PR-ul și pot să vândă aproape orice.  De ce spun asta? Ei bine, pentru că au dus Marea finală a fotbalului american, Super Bowl, la un alt nivel.

Un banal meci de fotbal ai zice, dar defapt este un spectacol a tot ceea ce înseamnă cultura americană: entertainment și consumerism sau concerte și reclame. Toate la un loc. Pentru că le place să râdă, să mănânce și să cheltuie. Iar în mijlocul tuturor gustărilor se află reclamele. Mini-filmulețe care anunță totul: de la băutură la servicii fiscale.

Super Bowl 2020La Super Bowl putem vorbi defapt de un meci al brand-urilor prin prisma faptului că 30 de secunde de reclamă costă  5.6 milioane de dolari, față de 4,5 milioane cât era anul trecut.Un fleac pentru marii lideri ai consumerismului. Așa că dacă ești un brand tare, te lansezi și la Super Bowl, cel mai vizionat meci al tuturor timpurilor, pentru a îndesa toate produsele preferate pe gâtul publicului, în cel mai elaborat mod: spoturile publicitare. Desigur, este an electoral așa că nici Bloomberg sau Trump nu au ratat ocazia de a-ți întrerupe distracția fotbalistică cu mesaje civice.

Snickers a dat o groază de bani pe o reclamă ciudată

Snickers tocmai a dat peste 11 milioane de dolari pe o reclamă ciudată de 1 minut și 15 secunde în care mai mulți oameni cântă despre cum putem salva planeta hrănind populația cu un Snickers uriaș. Cam despre asta este vorba, așa că nu îi da play. Atât s-a putut.

McDonald’s te pune la curent cu meniul vedetelor

Te-ai întrebat vreodată ce comandă marile celebrități de la „Mec”? Nici eu. Dar totuși fast-foodul s-a gândit să cheltuie peste 5 milioane de dolari ca să ne transmită asta. Pe bune, ăștia nu au GDPR?

Uite de exemplu, Keith Urban bea 3 cafele. Adică tipul ăsta de care sunt sigură că nici tu nu ai auzit.

 

 

Saucony o arde sustenabil

Saucony este singura companie care creează încălțăminte din materiale naturale, nu din petrol, ce sunt biodegradabile. Pe principiul: totul e uzură, doar că asta e planificată și sustenabilă. Well done, Saucony.

Hei Alexa, play me a song

Cum se descurcau oamenii în trecut fără roboțelul Alexa? Un concept un pic dus cam departe, dar destul de amuzant.

Apasă aici dacă ai uitat parola

Cât de horror poate fi să îți uiți parola? Mai ales când vine momentul de a răspunde întrebărilor: Care e numele învățătoarei, porecla din copilărie sau numele mamei înainte de căsătorie (that was easy..hahah). Dar ce te faci când apare: „Ai depășit numărul de încercări. Te rugăm să revi mai târziu”. Nuuuu!

Ce poate fi mai rău decât să îți dea cu Seen?

Nu putea fi Super Bowl fără Coca Cola..care a lansat un energizant. Wait, what? Iar energizantul a fost lansat la Super Bowl. Tocmai am mai spus asta. Dacă nu ai înțeles reclama, o ai povestită aici.

Bud Light e abonat la Super Bowl. Reclama anunță alte 2 produse nou din portofoliu ceea ce imi e clar până aici. Nu înțeleg care e treaba cu tatuajele pe față.

Despre cum se produce și se consumă Jack Daniels într-un mod responsabil

Jack Daniels are o echipă de oameni responsabili cu diverse chestii ca produsul finit să iasă bine și tu să te bucuri, responsabil, de el. Nice story: Compania oferă un credit de 5 dolari în contul Uber pentru cei care o urmăresc pe Social Media. Campania este făcută în parteneriat cu Uber pentru a-i scuti pe oameni de povara de a conduce acasă după meci.

Închei fulminant cu Porsche, în varianta electrică, de 2 minute 40. Merită play.

 

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.