Nu pot să descriu exact ce impresie mi-a lăsat reclama asta. Știi cum e când bagă la radio o piesă pe care la început nu o poți suporta, și apoi, prin ascultări repetate ajunge să îți placă? Cam așa e și cu spotul de la Honda Civic. E ca atunci când vrei sa mergi la un film de comedie, dar nu mai sunt locuri așa că te bagi la un film SF.
Iată un subiect interesant: cum poți transmite o senzație prin imagini? Honda și-a scos mașinile la plimbare prin diverse orașe, a înghețat momentul și a transmis consumatorului detaliile care fac diferența la milisecundă. Inginerie dusă la extrem, efecte SF impecabil filmate care te dezorientează un pic și chiar îți dă fiori. Mai ales calul din planul secundar care aleargă INCREDIBIL de încet pe lângă mașină, chiar și pentru un slow-motion.
Ideea principală se concentrează pe senzația mișto de a conduce o Honda, însă să fie chiar atât suprarealistă încât inginerii să oprească momentul ca să îți dea fluturele la o parte din raza ta de acțiune? …și calul ăla nu mai ajunge odată..oriunde ar vrea să ajungă.
Ideea merită salutată pentru că avem un spot care iese din clișee. Poate că mesajul nu e foarte structurat, dar ajungi să înțelegi ceva din el dupa a 2-a sau a 3-a încercare. Oricum, prima oară nu se pune. 🙂
Honda Civic- Feeling
Client: Honda Europe
Agenție: Wieden & Kennedy London