Super Bowl 2019 Wrap Up – Part I

Făcusem eu în 2015 (wow…2015) pe acest blog (da, blogul e din 2015) un articolaș cu reclamele difuzate la Super Bowl. Iată că de atunci am mai câștigat ceva experiență (nu neaparat în scris pe blog, da, știu, sorry) și revin cu mult așteptatul articol despre reclamele difuzate la superbowl-ul de anul acesta. Diferența față de acum 3 ani ar fi că în articolul ăsta poți da play la video.  Dar textul merită citit…promit. :)))

Hai să vedem ce reclame au ieșit la lumină sub milioanele de ochi ale privitorilor. Pentru că nu e tot timpul despre fotbal, este și despre un show-off al celor mai importante branduri cu forță financiară în spate.

Serena William începe colaborarea cu Bumble și o inaugurează print-un spot lansat la Super Bowl, cu  un mesaj empowering despre egalitatea de șanse. Ce pot să spun…nu mă dă pe spate creativ..deci calificativul meu ar fi….meh.

Tot din categoria „Ce a fost asta?” face parte și spotul următor, în care, pentru 30 de secunde intrăm înt-o lume subacvatică unde 2 sirene încearcă să convingă niște rechini că băutura lor e ce trebuie. E carbogazoasă, alcoolică si cu 0 (zero) zahăr.  Și ce să vezi, i-a convins pe rechini. Pe mine nu.

Și dacă tot suntem la capitolul băuturi, nu te aștepți ca o reclamă la bere poate să fie și zen…dar și prezentată de o femeie. A, e o bere organică…atunci se explică…probabil că bărbații nu ar bea așa ceva. 😀

Pentru că vorbim de Super Bowl, o să mai insist puțin la capitolul bere. De data asta Stella Artois …care a ales să o ia pe tanti aia din Sex and the City care de fiecare dată își comanda un Cosmo, și să o arunce într-un pub unde se gândește să comande o Stella. Și cum rutina face bine uneori, se petrec mini accidente până îi ajunge berea pe masă.  Easy, ușor digerabil, și pentru fetele cu pene și sclipici pe haine. Îndrăzniți, gagici!

Mai este cineva în afară de mine care nu înțelege reclama la Budweiser? Sau e genul ăla de reclamă ca filemel cu mai multe părți de trebuie să treci prin mai multe superbowl-uri ca să o înțelegi? Eu sper să nu fie varianta doi că atunci e o maaare risipă de bani..cam $ 5 milioane.

Partea II-a promit să fie cu mai multe reclame dubioase. Stay tuned…



Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.