Cred că ar fi mai ok să continui să fac ce mă pricep mai bine, și anume să scriu despre lucrurile care chiar mă pasionează, nu de alta, dar am încercat să văd și eu cum e să cumperi cu coduri promoționale de la influensărițe și a ieșit scandal.
Așa că o să mă întorc la chestiile boring, pe care nu toți le înțeleg, prefăcându-mă că sunt la ApropoTV și comentez spoturi de publicitate. (apropo, nu aș zice nu dacă m-ar invita și pe mine Andi în emisiunea lui să-mi dau cu părerea alături de toți greii din „lumea creativă”)
…Dacă încă nu ai închis pagina asta, te invit să urmărim împreună calupul de ..publicitate! (de aproximativ $5 milioane pentru fiecare 30 secunde)
Reclama asta e cute, dar și un pic cam creepy în același timp. Din ce am văzut, acel Robochild a generat mult buzz pentru că nu are nici o legătură cu taxele sau cu fotbalul. Acelui Robochild îi e foame și vrea o salată cu pui și guacamole (cred) dar ca să păstrez nota culinară aș zice că toată povestea asta e cam..varză, sau ca un ghiveci. #donotfearrobochild.
Păstrez nota „robotizată” și las aici un spot care le are pe toate: tehnologie, blănoși pufoși, și mesajul made in America, ca să fie și cu puțin patriotism.
Povestea e simplă: fondatorul unei companii de accesorii și manufactură auto a pierdut 3 câini în lupta cu cancerul. De atunci face blide (a nu se citi blaid) hi-tech pentru câini. Bine, nu numai blide, are o fabrică cu diverse acareturi pentru ei, de se plimbă câinii cu cartele la gât ca corporatiștii…dar câinii…ei ce vină au? Lăsați-i să fie câini, fraților..:) Chiar că asta doar în America se putea întâmpla!
Are you #boredEnough #noMoreCommercials #Like and #Share if you like dogs 🙂