Toți spun „povești” despre brand-uri. Cum ieși din bula de „bla-bla”?

Mi se pare deja super uzată sintgma de povești. „Orice brand spune o poveste”..

MagicCopywritingEi bine, nu este chiar așa…Poveștile astea nu trebuie să fie pre-fabricate sau forțate..ca să nu trivializăm noțiunea de”povești”, pentru că altfel riscăm să ajungem la alea de adormit copiii.

Hai să facem povești care să merite spuse. Să creăm emoție și să ne afiliem ușor și firesc cu brandul, fie că e o emoție banală, cum ar fi zâmbet sau un ridicat de sprânceană.

 

Până una alta, un text bun (o poveste) în lumea consumerismului are rolul primordial să vândă, asemeni setului de linguri care se vindea inițial pe Ebay cu 42,83 $, iar când a fost asociat cu o „poveste” s-a vândut cu 70,08 $.

Tu ești dispus să creezi o poveste care să-ți dubleze vânzările?

#MagicCopywriting #TabaraVorbesteBrandul

Jurnal de Tabără – Ziua 3

Foto: https://www.facebook.com/photo/?fbid=4462275213815509&set=g.529476848249591

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.