Un co-branding cel puţin interesant a fost anunţat cu ocazia utilizării a peste un miliard de terminale mobile Android. Astfel că Nestle şi Google şi-au unit forţele pentru proiectul Android KITKAT.
Noua versiune mobilă Android 4.4 va fi denumită Kit Kat după delicioasa ciocolată cu acelaşi nume.
Planul de comunicare cuprinde o promoţie cu cod pe care consumatorii o pot găsi în interiorul fiecărei tablete KitKat. Pe baza codului participanţii au şansa de a câştiga un Nexus 7. Iată şi promoul care îl ironizează pe designerul de la Apple, Jony Ive, cunoscut pentru patosul cu care îşi prezintă liniile creative.
Photo/Video Credits: Stocklogos.com
1 comments On KitKat, acum şi în varianta fără zahăr
co-branding-ul e interesant da, dar motivul din spatele acestui proiect e re-lansarea produsului dupa ce a fost boicatat o buna perioada, din cauza politicii „fair-trade”, incalcata de Nestle, cumparand ulei de palmier din Indonezia si comercializandu-l ca fiind din America Latina
http://babymilkaction.org/update/update43page22