Aderarea României la UE a deschis porțile spre Occident și subit și spre ofertele de zbor cu avionul low-cost sau nu neapărat. De când circulăm doar cu buletinul, nu ne-am mira să avem câte un aeroport în orașele unde este McDonald’s, că doar merg mână în mână, ambele fiind un simbol marcant de civilizație.
Compania de zbor Virgin America iese din tipare atât prin serviciile oferite cât și prin modul de prezentare a acestora. De la uniforma stewarzilor până la modul de comunicare cu clienții, brandul se face remarcat prin asertivitate îmbinată cu degajare, bună dispoziție și mâncare bună 🙂
Numai când ne aflăm într-o zonă de turbulențe, ne mustră conștiința și teama își face loc în mințile noastre. Ce ar fi dacă acesastă procedură de siguranță ar fi prezentată ALTFEL, dacă totul ar fi regizat în scopul animării publicului, dar cu aceeași notă autoritară pe ici pe colo ?
După vizionarea spotului vă garantez că veți rămâne cu mult mai multe informații decât ce ați prins de pe scaunul pasagerului, pentru că în unele cadre cu toții ne recunoaștem ca reacționând exact la fel. (vezi cadrul în care se interzice folosirea telefoanelor mobile sau plasarea bagajului sub scaun).
http://www.youtube.com/watch?v=DtyfiPIHsIg
Enjoy!